مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 19:302023-12-08سياسي

خادمیاران رضوی عروس آران و بیدگلی را راهی خانه بخت کردند


خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی تخصصی بانوان و خانواده آران و بیدگل با مساعدت خیران و مشارکت کانون محلی شمس الشموس این شهرستان جهیزیه نوعروسی را به عشق مادر سادات تامین و در چهارشنبه امام رضایی تقدیم خانواده عروس کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، عباس آذرباد، دبیر کانون های خدمت رضوی آران و بیدگل اظهار کرد: کانون خدمت رضوی تخصصی بانوان و خانواده این شهرستان در تعامل و هم افزایی با خادمیاران و یاوران کانون محلی شمس الشموس پس از حدود دو ماه پیگیری مستمر در اقدامی خداپسندانه و نوع دوستانه توانستند جهیزیه نوعروس سادات را با شعار کرامت رضوی، عشق فاطمی، مِهرمادری تامین و موجبات آغاز زندگی مشترک این زوج آران و بیدگلی را فراهم کنند.

 وی افزود: خادمیاران و یاوران کانون تخصصی بانوان و خانواده آران و بیدگل با این اقدام خداپسندانه حدود 80 درصد از لوازم ضروری منزل عروس به ارزش 920 میلیون ریال را تهیه و در چهارشنبه امام رضایی با حفظ کرامت انسانی به خانواده عروس تحویل دادند.

آذرباد با تاکید بر انجام فعالیت های شاخص و برجسته مستمر اعضای کانون تخصصی بانوان و خانواده آران و بیدگل در تعامل و هم افزایی با کانون محلی شمس الشموس اظهار کرد: این دو کانون از کانون های فعال و شاخص شهرستان در محرومیت زدایی و  گره گشایی از مشکلات و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمیاران رضوی عروس آران و بیدگلی را راهی خانه بخت کردند

خادمیاران رضوی عروس آران و بیدگلی را راهی خانه بخت کردند