مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 20:252023-12-03اجتماعي

تغییر دهک برخی از مددجویان بهزیستی برای انتفاع از خدمات بیشتر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قادری رییس سازمان بهزیستی کشور با حضور در برنامه صف اول گفت: در دو سال اخیر برخی از افرادی که مددجوی بهزیستی بودند و به اشتباه در دهک های بالا قرار گرفته بودند با بازنگری صورت گرفته به دهک های دیگری منتقل شدند تا .

- رییس سازمان بهزیستی گفت: در دو سال گذشته برخی از مددجویان بهزیستی با بازنگری های صورت گرفته تغییر دهک پیدا کردند تا از خدمات بیشتری منتفع شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قادری رییس سازمان بهزیستی کشور با حضور در برنامه صف اول گفت: در دو سال اخیر برخی از افرادی که مددجوی بهزیستی بودند و به اشتباه در دهک های بالا قرار گرفته بودند با بازنگری صورت گرفته به دهک های دیگری منتقل شدند تا بتوانند از خدمات بهزیستی نفع ببرند.

وی در پاسخ به اینکه چند دستگاه به سیستم بهزیستی متصل هستند تا شما آمار مورد نیاز مددجویان را از آن بگیرید گفت: دستگاه ها عموماً نمی پذیرند تا اطلاعات خود را به بهزیستی بدهند.

در برخی مواقع به دلیل قوانین بالادستی و قانون حفظ محرمانگی اطلاعات افراد و در برخی مواقع هم یک سری مقاومت هایی وجود دارد.

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: ما از دستگاه های مختلف گزارشگیری می کنیم، اما امروز 70 درصد سازمان ها به این سامانه ها متصل نیستند متأسفانه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر دهک برخی از مددجویان بهزیستی برای انتفاع از خدمات بیشتر

تغییر دهک برخی از مددجویان بهزیستی برای انتفاع از خدمات بیشتر