مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 18:252023-11-26سياسي

مردم گرگان با قیام «5 آذر» تعهد خود به انقلاب را ثابت کردند


فرمانده سپاه نینوا گلستان، گفتمان بسیجی را جهادی ترین گفتمان در دوران انقلاب اسلامی دانست و افزود: این اصل هر کجا بکار گرفته شد، پیشرفت کرده ایم.

- مردم گرگان با قیام 5 آذر تعهد خود به انقلاب را ثابت کردند ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان، گفتمان بسیجی را جهادی ترین گفتمان در دوران انقلاب اسلامی دانست و افزود: این اصل هر کجا بکار گرفته شد، پیشرفت کرده ایم.

سردار علی ملک شاهکوهی عصر یکشنبه، 5 آذر در مراسم گرامیداشت شهدای 5 آذر گرگان در بیمارستان پنجم آذر گرگان اظهار کرد: در واقعه 5 آذر سال 1357 مردم انقلابی گرگان، در واکنش به جنایت مزدوران رژیم شاه در حمله به حرم مطهر رضوی و در تبعیت از پیام امام خمینی (ره) علیه استبداد رژیم پهلوی به پا خواستند و تعهد خود به حضرت امام و شکل گیری انقلاب را به همگان نشان دادند.

وی با بیان اینکه وقتی مردم گرگان در همین خیابان 5 آذر کنونی و خیابان شهدای فعلی راهپیمایی کردند و شعار الله اکبر سردادند، مزدوران رژیم به آنها حمله ور شدند، ادامه داد: در اسناد تاریخی قید شده است که مأموران ستمشاهی حتی به بیمارستان نیز حمله کرده و برخی مجروحین در بیمارستان به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: کادر درمانی مردم گرگان در همان روز برای مداوای مجروحین ایثارگری کرد و درست با همان روحیه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم گرگان با قیام «5 آذر» تعهد خود به انقلاب را ثابت کردند

مردم گرگان با قیام «5 آذر» تعهد خود به انقلاب را ثابت کردند