مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-16سياسي

واکنش صریح آیت الله نورمفیدی به فساد چای دبش


این فساد سه میلیارد و ششصد میلیون دلاری که در کشور بر سر زبان ها افتاده، چه بساط و چه فسادی است؟! وقتی مردم می شنوند سه میلیارد و ششصد میلیون دلار فساد رخ داده است می گویند یعنی چی؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در واکنش به خبر فساد اخیر گفت: باید زمینه ها و بسترهای شکل گیری چنین فسادهایی از بین برود.

متن کامل سخنان آیت الله نورمفیدی بدین شرح است: این فساد سه میلیارد و ششصد میلیون دلاری که در کشور بر سرزبان ها افتاده، چه بساط و چه فسادی است؟! وقتی مردم می شنوند سه میلیارد و ششصد میلیون دلار فساد رخ داده است می گویند یعنی چی؟ این چه بساطی است که درست کردند؟ چه کسی بود؟ چه کسانی هستند که این فساد را بوجود آوردند؟ مردم گرفتار زندگی خودشان هستند نان بر سر سفره آنها درست نمی آید، سرمایه اجتماعی این نظام مردم هستند این ها باعث می شود اعتماد مردم به نظام کاسته شود.

مسئله فساد بسیار مهم است و مبارزه عملی و جدی با فساد نه مبارزه شعاری بلکه مبارزه واقعی باعث اعتماد بیشتر مردم می شود و سرمایه اجتماعی مردم بالا می رود.

در همین راستا چند نکته از فرمایشات مقام معظم رهبری اتخاذ کردم، که به عرض می رسانم: اولین نکته راه هایی است که این مفسدان نفوذ می کنند و این فسادها را بوجود می آوردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش صریح آیت الله نورمفیدی به فساد چای دبش

واکنش صریح آیت الله نورمفیدی به فساد چای دبش