مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-01اقتصادي

سرنوشت فولاد ازنا در گرو اراده پایتخت نشینان


مجتمع بزرگ فولاد ازنا که حدود 20 سال از آغاز ساخت آن می گذرد همچنان بلاتکلیف است و به گفته فرماندار ازنا تعیین تکلیف و تصمیم گیری برای فعالیت آن در گرو اجماع اراده ها در پایتخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمدرضا فاتحی فرماندار شهرستان ازنا در گردهمایی فرمانداران استان لرستان که با موضوع محوری بررسی چالشها و راهبردها در حوزه اقتصادی برگزار شد، با اشاره به ظرفیت مجتمع فولاد ازنا، راکد بودن این مجتمع را بعد از 20 سال خسارت محض دانست و افزود: بیش از 20 سال است که مردم چشم به راه آغاز فعالیت این پروژه عظیم هستند که با سرمایه ملی بنا شده ولی بدلایل متعدد و عدم همراهی برخی از بانک ها همچون استخوانی در زخم مانده است.

وی بیان کرد: این صنعت کاملا راکد و بلا استفاده در شرق استان مانده است.

در صورتی که اگر کوره های فولاد روشن شده و خط تولید آن فعالیت کند می تواند به تنهایی بخش اعظمی از مشکل اشتغال را حل و اقتصاد استان را دگرگون کند و بدهی های بانکی معوق نیز به مرور پرداخت می شود.

فرماندار ازنا با تقدیر از تلاش های استاندار لرستان در برگزاری جلسات مشترک فی مابین مدیریت فولاد ازنا و بانک های عامل در تهران و تلاش برای رفع اختلافات، عزم مدیریت استان و ملی و سرمایه گذار را برای راه اندازی و شروع فعالیت کافی دانست تا این مجتمع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت فولاد ازنا در گرو اراده پایتخت نشینان

سرنوشت فولاد ازنا در گرو اراده پایتخت نشینان