مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 07:352023-12-13اجتماعي

نگهداری از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست در بهزیستی تا 18 سالگی است


فرزندان تحت حمایت بهزیستی تا سن 18 سالگی تحت تکفل این سازمان هستند و براساس قانون ورود به زندگی مستقل دارند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: فرزندان تحت حمایت بهزیستی تا سن 18 سالگی تحت تکفل این سازمان هستند و براساس قانون ورود به زندگی مستقل دارند.

همایون عمودی زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس قانون، وظیفه سازمان بهزیستی برای نگهداری از افراد بی سرپرست و بدسرپرست از زمان شیرخوارگی تا 18 سال است.

وی با بیان اینکه خود خانواده ها در کل جوامع دنیا تا 18 سال فرزندانشان را تحت تکفل دارند، افزود: فرزندان ما نیز حتی به سن 18 سالگی که می رسند بیمه آنها قطع می شود.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: فرزندان تحت حمایت بهزیستی نیز تا سن 18 سالگی تحت تکفل این سازمان هستند و چنانچه به دانشگاه یا سربازی بروند حمایت های خود را از آنان دریغ نخواهیم کرد اما اگر دنبال تحصیل نباشند مستقل خواهند شد.

عمودی زاده بیان کرد: این گونه نیست که آنها را رها کنیم بلکه بر اساس قانون، ورود به زندگی مستقل دارند و به هر کدام از این افراد تسهیلات 80 میلیون تومانی ترخیص پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه این افراد برای فراگیری مهارت به مراکز فنی و حرفه ای استان نیز معرفی می شوند، اظهار کرد: همچنین آنها برای اشتغال زایی از تسهیلات کم بهره بانکی بهره مند خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست در بهزیستی تا 18 سالگی است

نگهداری از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست در بهزیستی تا 18 سالگی است