مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 20:452023-12-03اجتماعي

افتتاح یک مجتمع آموزشی، درمانی و توانمندسازی در قم


مجتمع خیرساز آموزشی، درمانی و توانمندسازی هادی فخار قمی با حضور رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در قم افتتاح شد.

- ایسنا/قم مجتمع خیرساز آموزشی، درمانی و توانمندسازی هادی فخار قمی با حضور رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در قم افتتاح شد.

حمیدرضا خان محمدی امروز، 12 آذر در آیین افتتاح همزمان هشت مدرسه در کشور ویژه دانش آموزان استثنایی در قم، با گرامیداشت روز جهانی معلولان و تقدیر از بانیان ساخت مدرسه استثنایی هادی فخار قمی، اظهار کرد: محور کار ما در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مناسب سازی همه مدارس برای همه دانش آموزان است که در این مسیر، توجه به دانش آموزان نیازمند خدمات ویژه هم در دستور کار است.

بر اساس گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان قم، وی با اشاره به مناسب سازی سالیانه بیش از 450 مدرسه در کشور اظهار امیدواری کرد با مشارکت بیشترین خیرین، بتوان این آمار را به حداقل دو تا سه برابر در هر سال افزایش داد.

ساخت 520 مدرسه برای دانش آموزان نیازمند خدمات ویژه در دولت سیزدهم رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تصریح بر این که توجه به مدارس استثنایی به ویژه با توجه به مصوبات سفرهای استانی ریاست جمهوری، جزء وظایف موکّد سازمان متبوع خود است، افزود: خوشبختانه امروز و همزمان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک مجتمع آموزشی، درمانی و توانمندسازی در قم

افتتاح یک مجتمع آموزشی، درمانی و توانمندسازی در قم