مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:552023-11-29اقتصادي

راه اندازی 170 واحد صنعتی جدید با اشتغالزایی مستقیم 2300 نفر در آذربایجان شرقی


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به رتبه دوم استان در راه اندازی واحدهای جدید ایجادی در بین استان ها، تاکید کرد: در هشت ماه نخست امسال تعداد 170 واحد صنعتی جدید ایجادی با میزان سرمایه گذاری حدود شش همت و اشتغال مستقیم 2300 نفر راه اندازی شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به رتبه دوم استان در راه اندازی واحدهای جدید ایجادی در بین استان ها، تاکید کرد: در هشت ماه نخست امسال تعداد 170 واحد صنعتی جدید ایجادی با میزان سرمایه گذاری حدود شش همت و اشتغال مستقیم 2300 نفر راه اندازی شده است.

محمدجعفر عظمایی در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر، اظهار کرد: با راه اندازی 165 طرح توسعه ای واحدهای صنعتی با سرمایه گذاری حدود 5.

6 هزار میلیارد تومان و افزایش اشتغال حدود 6000 نفر، آذربایجان شرقی رتبه سوم کشور را در راه اندازی طرح های توسعه ای دارد.

وی، بیشترین واحدهای صنعتی راه اندازی شده ایجادی را در شهرهای تبریز، شبستر، آذرشهر و بستان آباد عنوان کرد و گفت: بیشترین واحدهای راه اندازی شده ایجادی در گروه های صنعتی محصولات از لاستیک و پلاستیک، محصولات غذایی و آشامیدنی ها، ساخت مواد و محصولات شیمیایی، ساخت ماشین آلات و تجهیزات و محصولات فلزی فابریکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 170 واحد صنعتی جدید با اشتغالزایی مستقیم 2300 نفر در آذربایجان شرقی

راه اندازی 170 واحد صنعتی جدید با اشتغالزایی مستقیم 2300 نفر در آذربایجان شرقی