مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 17:372023-12-10سياسي

مسیر اصلی مبلغان توجه به بنیان خانواده باشد


امام جمعه همدان با بیان اینکه مسیر اصلی تبلیغ مبلغان باید مسئله خانواده باشد گفت: نتیجه ترویج ظواهر و فرهنگ تمدن غربی در جامعه آسیب به هویت نسل جوان است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در جمع وعاظ خواهر در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه مجمع وعاظ آقایان در حوزه علمیه برادران به سفارش شورای تبلیغ شکل گرفت، اظهار داشت: در جلسات شورای تبلیغ با اشاره به تلاش و فعالیت های مبلغین خواهر مصوب شد تا این جلسه نیز تشکیل و از خواهران مبلغ دعوت شد.

وی با بیان اینکه نکات خوبی توسط اعضا در این جلسه مطرح شد، گفت: برخی از این موضوعات مطرح شده به راحتی قابلیت اجرا دارند و می توان با استفاده از ظرفیت شورای تبلیغ مسیر تحقق آن را تسهیل کرد.

امام جمعه همدان افزود: پیشنهاد ما بر این است که چند نفری از این جمع به عنوان هییت مدیر انتخاب و مطالب و ایده های مطرح شده  احصا و مورد بررسی قرار گیرد و یک نفر نیز به عنوان نماینده از این جمع با معاون فرهنگی دفتر برای پیگیری امور در ارتباط باشد.

وی با تأکید بر اینکه این جلسات باید یک نتیجه و خروجی مناسب داشته باشد، اظهار کرد: تا آنجایی که امکان داشته باشد و بتوانیم از این مجموعه در جهت تسهیل کارها حمایت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر اصلی مبلغان توجه به بنیان خانواده باشد

مسیر اصلی مبلغان توجه به بنیان خانواده باشد