مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:502023-11-26دانش

بسیج فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان مخلص و آزاده و خانواده معزّز شهدای بسیج تأکید کرد که بسیج بیشتر از اینکه تشکل باشد، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان مخلص و آزاده و خانواده معزّز شهدای بسیج تأکید کرد که بسیج بیشتر از اینکه تشکل باشد، یک فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان مخلص و آزاده و خانواده معزّز شهدای بسیج تأکید کرد که بسیج بیشتر از اینکه تشکل باشد، یک فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت است که مجموع این ها فرهنگ بسیج را شکل می دهد.

مشروح این پیام به شرح ذیل است:بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِبسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند.

حضرت امام خمینی (ره)پنجم آذر ماه تداعی گر یکی از روشن ترین روز های انقلاب شکوهمند اسلامی و سالگرد صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت است

بسیج فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت است