مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 20:212023-12-05حوادث

دستگاه قضایی؛ پیگیر مرگ گونه های جانوری در استان سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان عصر امروز در نشستی در شاهرود اظهار کرد: نسبت به تخریب محیط زیست و تلف شدن گونه های در معرض انقراض بی تفاوت نبوده؛ بلکه در راستای حفظ حقوق عامه و زیست گاه های جانوران مصمم هستیم.

وی بیان کرد: با بازدیدهای میدانی و دعوت از مسؤولان مربوطه و اتخاذ تصمیمات لازم در سطح استانی و کشوری، صیانت از گونه های حیات وحش را مهم دانسته و از هیچ اقدام قانونی دریغ نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ اخیراً در شهرستان شاهرود 3 قلاده خرس قهوه ای تلف شدند و تعداد زیادی از گونه ارزشمند یوزپلنگ آسیایی نیز در شرق استان سمنان تا امروز قربانی جاده ها شده اند.

ورود قانونی به مسأله معادن طرود عبداللهی موضوع ورود قانونی به معادن طرود و امنیت جاده آن منطقه را مهم برشمرد و افزود: در سال جاری 2 مرحله بازدید میدانی از معادن آن منطقه انجام شده و ساماندهی وضع معادن به نحوی که با مدیریت اهالی، انتفاع به دست آمده صرف عمران و آبادی منطقه شود، مطالبه و پیگیری شده است.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: برای جاده طرود دستورات قانونی به دادستان عمومی و انقلاب شاهرود صادر شده است تا از اداره راه و شهرسازی شرق استان و نهادهای متولی، ساماندهی آن محور را پیگیری کند و نتایج عام المنفعه هرچه زودتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی؛ پیگیر مرگ گونه های جانوری در استان سمنان

دستگاه قضایی؛ پیگیر مرگ گونه های جانوری در استان سمنان