مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-18بين الملل

رام الله اقدام وزیر افراطی کابینه نتانیاهو در کرانه باختری را محکوم کرد


وزارت امور خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله در بیانیه ای حضور وزیر دارایی فاشیست و افراطی رژیم صهیونیستی در شهرک «مبسجوت» در نزدیکی شهر البیره و اظهارات و مواضع نژادپرستانه وی را به شدت محکوم کرد.

- وزارت امور خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله در بیانیه ای حضور وزیر دارایی فاشیست و افراطی رژیم صهیونیستی در شهرک مبسجوت در نزدیکی شهر البیره و اظهارات و مواضع نژادپرستانه وی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در این باره آمده است: این اقدام بتسلییل اسموتریچ (وزیر دارایی رژیم صهیونیستی) یک تجاوز جدید به ملت فلسطین است و جاه طلبی های ائتلاف راست افراطی نتانیاهو در کرانه باختری اشغالی و قدس را آشکار می کند.

این جاه طلبی مبتنی بر تسریع روند تصرف اراضی، تعمیق الحاق تدریجی است.

بر اساس گزارش خبرگزاری سما، در این بیانیه آمده است: این اقدام همچنین تشویقی آشکار برای شبه نظامیان استعمارگر مسلح در راستای ارتکاب تخلفات و جنایات بیشتر علیه شهروندان فلسطینی و زمین، اموال، خانه ها و مقدسات آنها است.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان همچنین در ادامه آورده است: از جامعه جهانی و دولت آمریکا می خواهیم به کابینه اسراییل فشار بیاورند تا از جنگ علنی خود علیه ملت فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رام الله اقدام وزیر افراطی کابینه نتانیاهو در کرانه باختری را محکوم کرد

رام الله اقدام وزیر افراطی کابینه نتانیاهو در کرانه باختری را محکوم کرد