مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 22:412023-12-19اقتصادي

تأمین اعتبار 5 هزار میلیارد تومان از مصوبات عمرانی سفر اول رییسی به استان گلستان


حدود پنج هزار میلیارد تومان از مصوبات عمرانی سفر دور اول سفر رییس جمهور به استان گلستان تأمین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در آستانه سفر دوم رییس جمهور و هیأت دولت به استان گلستان؛ جلسه بررسی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی این استان به ریاست محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با حضور فعالان و بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی برگزار شد.

منصوری با اشاره به میزان تحقق مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به استان گلستان، تصریح کرد: در دور نخست، حدود پنج هزار میلیارد تومان از اعتبارات مصوبات عمرانی استان گلستان تأمین شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور ایجاد تحولات سازنده در منطقه آزاد تجاری اینچه برون را یکی از دستاوردهای سفر رییس جمهور به استان گلستان خواند و گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی دولت، مشکلات این منطقه در حوزه تعرفه های حمل و نقل و ترانزیت ریلی برطرف شده است و به زودی جابه جایی مسافر و کالای مسافری از منطقه اینچه برون انجام خواهد گرفت.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با تأکید بر استفاده از ظرفیت نیروی متخصص مردمی در راستای توسعه اقتصادی این استان، اظهار کرد: با به کارگیری از این ظرفیت بدون تردید روند اجرای طرح ها تسریع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اعتبار 5 هزار میلیارد تومان از مصوبات عمرانی سفر اول رییسی به استان گلستان

تأمین اعتبار 5 هزار میلیارد تومان از مصوبات عمرانی سفر اول رییسی به استان گلستان