مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-29ورزشي

نفت آبادان از نظر مالی با خیلی از تیم های لیگ برتری هم تراز نیست


مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان این که امیدوارم حمایت ها از تیم فوتبال نفت آبادان بیشتر شود، گفت: نفت از نظر مالی با خیلی از تیم های لیگ برتری هم تراز نیست.

- ایسنا/خوزستان مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان این که امیدوارم حمایت ها از تیم فوتبال نفت آبادان بیشتر شود، گفت: نفت از نظر مالی با خیلی از تیم های لیگ برتری هم تراز نیست.

رحمانی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان و ویسی سرمربی این تیم با مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الله عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مناطق آزاد با بیان این که حمایت از تیم محبوب صنعت نفت آبادان یکی از افتخارات سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه ورزش و فرهنگ است، اظهار کرد: منطقه آزاد سال گذشته 30 میلیارد و امسال نیز 35 میلیارد تومان به عنوان اسپانسر به تیم نفت آبادان کمک کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به این که صنعت نفت در شادابی و افزایش سرمایه اجتماعی مردم منطقه نقش بسزایی دارد، به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند توصیه شد، کمک های این سازمان را به این باشگاه در چارچوب قانون افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت آبادان از نظر مالی با خیلی از تیم های لیگ برتری هم تراز نیست

نفت آبادان از نظر مالی با خیلی از تیم های لیگ برتری هم تراز نیست