مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-03سياسي

ایجاد عارضه های ترافیکی بدون پشتوانه های مطالعاتی


ایجاد عارضه های ترافیکی بدون توجه به پیوست ها و مطالعات ترافیکی تنها موجبات نارضایتی شهروندان خواهد شد و این در حالی است که چنین عارضه هایی تنها بر ترافیک می افزاید حال آنکه ما باید در فکر کاهش ترافیک باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، احمد صادقی در یکصد و نود و هفتمین جلسه شورا امروز 12 آذر 1402 گفت: ابتدا حضور ریاست سازمان بهزیستی به مناسبت روز جهانی معلولان و تکریم توانیابان را ارج می نهم و امیدوارم این حضور منشأ خیر و برکت برای این قشر عزیز از جامعه شود.

صادقی در ادامه و در تذکری گفت: در حالی که در دو سال گذشته نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر تهران بر انتقال نمایشگاه های پر مخاطب از داخل شهر تأکید داشته اند و این مهم را از مراجع ذی صلاح مطالبه کردند در اقدامی بی سابقه مرکز فروش لوازم خانگی در جنوب شرق پایتخت افتتاح می شود و جمعه سیاه ترافیکی را برای مردمان و ساکنان این محل رقم می زند.

وی افزود: راه اندازی مجموعه ای به نام سرای ایرانی در منطقه 15 شهرداری تهران باعث شد که جمعه 10 آذر به جمعه سیاه ترافیکی در جنوب شرق تهران تبدیل شود.

صادقی ادامه داد: سه راه افسریه، بزرگراه های آزادگان، امام علی (ع) و امام رضا(ع) دارای گره های ترافیکی است که باید برای حل آن به دنبال چاره ای باشیم ولی متأسفه راه اندازی مجموعه ای با این وسعت در یک منطقه شلوغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد عارضه های ترافیکی بدون پشتوانه های مطالعاتی

ایجاد عارضه های ترافیکی بدون پشتوانه های مطالعاتی