مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 21:402023-11-25سياسي

تفکر بسیجی می تواند هجمه سنگین جنگ ترکیبی را به زانو درآورد


استاندار لرستان با بیان اینکه تفکر بسیجی می تواند هجمه سنگین جنگ ترکیبی را به زانو درآورد، گفت: بسیج فراتر از چارچوب های سرزمینی توسط امام(ره) در داخل کشور به سامان و سازمان درآمد و تبدیل به الگویی جهانی شده است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان با بیان اینکه تفکر بسیجی می تواند هجمه سنگین جنگ ترکیبی را به زانو درآورد، گفت: بسیج فراتر از چارچوب های سرزمینی توسط امام(ره) در داخل کشور به سامان و سازمان درآمد و تبدیل به الگویی جهانی شده است.

فرهاد زیویار شامگاه چهارم آذرماه در همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج کارکنان ادارات کل استان با گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) بسیج را درکی از اخلاص، اراده، اتحاد معتقدانه دانست و با بیان اینکه بسیج در رابطه با امام تجلی پیدا می کند، بیان کرد: شهدای کربلا با امامشان رابطه ای بسیجی وار داشتند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با درایت و هوشمندی ظرفیتی که در بطن و متن مکتب اهل بیت وجود داشته است را سامان و سازمان بخشید، اضافه کرد: امام خمینی (ره) با هنر خود، بسیج را سازمان و سامان بخشید.

استاندار با بیان اینکه بسیج میعادگاه همه اقشار است، تصریح کرد: بسیج محدود به یک قشر و جمع خاصی نیست؛ بلکه همه مردم را در برمی یرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی می تواند هجمه سنگین جنگ ترکیبی را به زانو درآورد

تفکر بسیجی می تواند هجمه سنگین جنگ ترکیبی را به زانو درآورد