مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 12:552023-11-23سياسي

بختیاری: 100 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد تا پایان سال خودکفا می شوند


تا پایان امسال بیش از 100 هزار خانوار زیرپوشش این نهاد توانمندسازی و خودکفا خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مرتضی بختیاری پیش از ظهر امروز در جشن اشتغال و خودکفایی 3هزار مددجوی کردستانی که در اردوگاه امام علی سنندج برگزار شد، با تبریک هفته بسیج، به نقش مهم این نهاد مردمی در پیشبرد اهداف نظام گریزی زد و گفت: بسیج از اول تشکیل تاکنون نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب داشته است.

وی همچنین با تقدیر از حضور باشکوه مردم کردستان در استقبال از رییس جمهور و هیئت دولت، گفت: به عنوان خادم کوچک وظیفه خود می دانم از این همه وفاداری و ولایتمداری مردم شهیدپرور کردستان تقدیر کنم.

رییس کمیته امداد کشور در ادامه به موضوع فلسطین و هجمه های اسراییل کودک کش به سرکردگی امریکا هم گریزی زد و عنوان کرد: آنچه امروز اسراییل کودک کش در فلسطین و غزه بر سر مردم مظلوم، مسلمان و بی گناه آورده دل جهان را به درد آورده است.

بختیاری عنوان کرد: اسراییل با جنایاتی که در غزه انجام داده است روی خیلی از خون آشامان و خونریزان را که در طول تاریخ وجود داشته اند سفید کرده است.

وی با بیان اینکه جشن امروز جشن خودکفایی 3 هزار نفری خانواده مددجویان کردستان است، افزود: امروز کسانی در این مجلس حضور دارند که نه تنها خود به خودکفایی رسیده اند بلکه افراد دیگری را ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بختیاری: 100 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد تا پایان سال خودکفا می شوند

بختیاری: 100 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد تا پایان سال خودکفا می شوند