مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-23سياسي

حضور بیش از 1250 بانوی مبلغ در شهر تهران


دبیر همایش اخلاق و معنویت با بیان اینکه بیش از هزار محفل قرآنی در مناطق بیست ودوگانه و بیش از 1250 بانوی مبلغ در شهر تهران وجود دارد گفت: بیان احساسی و عاطفی مبلغان بانو بهترین رسانه معارف قرآن کریم است.

- دبیر همایش اخلاق و معنویت با بیان اینکه بیش از هزار محفل قرآنی در مناطق بیست ودوگانه و بیش از 1250 بانوی مبلغ در شهر تهران وجود دارد گفت: بیان احساسی و عاطفی مبلغان بانو بهترین رسانه معارف قرآن کریم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زکیه عبداللهیان -دبیر همایش اخلاق و معنویت - صبح امرزو (پنج شنبه 2 اذر ماه) در مراسم همایش اخلاق و معنویت که با عنوان آیین نکوداشت و تکریم بانوان مبلغ و محفل دار قرآن کریم و به همت موسسه معارف اسلامی امام رضا(ع) در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد با ارائه گزارشی از این همایش اظهار کرد: به یقین حضرت زینب(س) بزرگترین مبلغ دین اسلام و حماسه ساز کربلاست.

وی با اشاره به برگزاری 15 دوره از همایش بانوان قرآن پژوه گفت: دوره هفتم این همایش با حضور چهار هزار بانوی قرآن پژوه در محضر مقام معظم رهبری برگزار شد که مقام معظم رهبری فرمودند وجود بانوان قرآن پژوه موهبت الهی است.

عبداللهیان یادی از برگزار کنندگان پیشین این همایش کرد و گفت: مرحوم حجت الاسلام احمد احمدی دبیر این همایش بودند و خالصانه در این راه کار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 1250 بانوی مبلغ در شهر تهران

حضور بیش از 1250 بانوی مبلغ در شهر تهران