مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-02حوادث

کاهش 13 درصدی سرقت و کشف 3307 اسلحه در لرستان


فرمانده انتظامی لرستان با اعلام اینکه نرخ وقوع سرعت در این استان نسبت به میانگین کشور کمتر است، از کشف 9 تن و 344 کیلوگرم مواد مخدر و 3 هزار و 307 قبضه سلاح در لرستان طی سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار یحیی الهی صبح امروز در افتتاح دوره تخصصی رشد و تعالی معنوی و بصیرتی فرماندهان و مدیران فرماندهی انتطامی لرستان که با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه این دوره سالانه در سه سطح به مدت چهار روز در شهر مقدس مشهد برگزار می شود، اظهار کرد: برگزاری این دوره ثمرات خوبی برای پلیس در تراز انقلاب اسلامی داشته و موارد اجرایی آن در سطح کشور در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه برقراری امنیت داخلی در حوزه های مختلف به مجموعه انتطامی واگذار شده است و امنیت نسبی و خوبی در استان شاهد هستیم، افزود: در راستای برقراری امنیت در سطوح مختلف 12 هزار و 553 طرح محلی و منطقه ای در استان برگزار شده است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه آمار سرقت نسبت به سال گذشته 13 درصد کاهش داشته است، گفت: آمار سرقت مسلحانه و خشن در استان 44 درصد کاهش داشته و کشف سرقت نسبت به سال گذشته 49 درصد افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 13 درصدی سرقت و کشف 3307 اسلحه در لرستان

کاهش 13 درصدی سرقت و کشف 3307 اسلحه در لرستان