مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 19:152023-11-28ورزشي

جشنواره گل سپیدرود در دربی طوفانی شمال + عکس


سپیدرود در باران نقره ای شهرباران موفق شد تا با یک جشنواره گل تیم شهدای بابلسر را شکست دهد و شادمانی را به خانه رشتی ها بیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در هفته هشتم لیگ دو فوتبال ایران سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر یک تیم شهدای بابلسر را در استادیوم خانگی دکتر عضدی رشت شکست دهد.

رشتی ها از فرشاد پیوس و شاگردانش همیشه همین بازی های جذاب و زیبا و پر گل را می خواهند و می دانند که می توانند ادامه دهند این نوع بازی را تا در نهایت روز خوب صعود از راه برسد.

فرشاد پیوس سرمربی با تجربه سپیدرود در این دیدار، ابوالفضل عباسی، صادق صادقی، امید قربانی، رضا عاشوری، میثم فردوسی، نیما پاکدل، میلاد پورصف شکن، میلاد کرمانی مقام، محمدرضا داوری، معین تقوی و پیام ملکیان را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

صابر میرقربانی سرمربی بابلسری ها نیز  رضا منصوری، دانیال خدادادی، حسین باباجانی، اسلام دبیری، محمدحسین غضنفری، فرزاد طاهری، محمدرضا نقدی پور،حمیدرضا بابایی، علی رضا شیردست، علی زارع و محمد حسن زاده را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

گل های سپیدرود را در این دیدار محمدرضا داوری، میلاد پورصف شکن و  ارسلان تفضلی در دقایق 70 و 87 و تک گل بابلسری ها نیز توسط محمد دلاوریان در دقیقه 95 به ثمر رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گل سپیدرود در دربی طوفانی شمال + عکس

جشنواره گل سپیدرود در دربی طوفانی شمال + عکس