مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-29اقتصادي

جذب حدود 600 میلیارد تومان تسهیلات برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی


مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از جذب نزدیک به 600 میلیارد تومان تسهیلات برای مددجویان کمیته امداد استان در هفت ماهه سالجاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از جذب نزدیک به 600 میلیارد تومان تسهیلات برای مددجویان کمیته امداد استان در هفت ماهه سالجاری خبر داد.

غلامعلی ملامهدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که در طول یکسال گذشته تعداد زیادی از مددجویان استان صاحب شغل شدند، تشریح کرد: وقتی به یک فرد وام اعطا شود، اگر سود خالص ماهانه آن از حداقل حقوق قانون کارگری بیشتر باشد، می تواند خودکفا شود و ما در اوایل مهرماه سالجاری برای حدود 11 هزار نفر مددجوی کمیته امداد استان، جشن خودکفایی برگزار کردیم و این تعداد مددجو به خاطر خودکفایی از چرخه ما خارج شدند.

وی افزود: در سال 1401 مبلغ 1080 میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره 16 بند یک و دو جذب کرده و برای 27 هزار و 200 نفر فرصت شغلی فراهم کردیم.

وی خاطرنشان کرد: این فرصت شغلی فراهم شده اما هنوز خودکفایی انجام پیدا نکرده است زیرا باید حداقل دو سال با آن ها همراه شویم تا بتوانند روی پای خود بایستند، در غیر این صورت با شکست مواجه می شوند.

ملامهدی افزود: برای سال 1402 نیز مبلغ 1850 میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات از محل تبصره 18 بند سه و چهار پیش بینی شده و ما مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب حدود 600 میلیارد تومان تسهیلات برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی

جذب حدود 600 میلیارد تومان تسهیلات برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی