مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-06بين الملل

تجویز نسخه آمریکایی برای آینده غزه


پالتیکو در گزارشی نوشت که واشنگتن می خواهد اداره غزه را به تشکیلات خودگردان بسپارد تا خیالش از امنیت شهرک نشینان راحت باشد، طرحی که حتی نتانیاهو هم با آن مخالفت کرده و گفته به هیچ وجه غزه را به فلسطینیان نخواهد داد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - جوان نوشت: در شرایطی که گروه های مقاومت با همه توان در برابر ارتش صهیونیستی در غزه مقاومت می کنند و دورنمای روشنی برای توقف درگیری ها وجود ندارد و خود صهیونیست ها هم نسبت به پیروزی احتمالی در این نبرد تردید دارند، دولت امریکا از هم اکنون خود را برای دوره پسا حماس، آماده می کند.

پالتیکو در گزارشی نوشت که واشینگتن می خواهد اداره غزه را به تشکیلات خودگردان بسپارد تا خیالش از امنیت شهرک نشینان راحت باشد، طرحی که حتی نتانیاهو هم با آن مخالفت کرده و گفته به هیچ وجه غزه را به فلسطینیان نخواهد داد.

  جنگ غزه در حالی وارد سومین ماه خود شده است که ده ها هزار نفر از فلسطینیان به دست ارتش صهیونیستی شهید و زخمی شده اند و جامعه جهانی تلاش می کند فوراً به این نسل کشی پایان دهد.

در چنین شرایطی، امریکا چشم خود را به جنایات صهیونیست ها بسته و علاوه بر کمک های تسلیحاتی، خواب های آشفته ای را برای غزه دیده است تا صهیونیست ها در آرامش بیشتری زندگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجویز نسخه آمریکایی برای آینده غزه

تجویز نسخه آمریکایی برای آینده غزه