مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 17:512023-12-14اقتصادي

جاده مرز سیرانبند بانه ساماندهی می شود


جاده منتهی به مرز رسمی سیرانبند بانه و تردد مسافری در این مرز در سال آینده با اجرای طرح های مناسب و تعریض مسیر ساماندهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، داریوش امانی عصر امروز پنجشنبه در جریان بازدید از بازارچه رسمی سیرانبند بانه که به منظور بررسی وضعیت زیرساخت ها، تردد مسافری و صادرات از این مرز رسمی انجام داد، اظهار داشت: هدف از این بازدید سنجش میزان تردد مسافرین و صادرات این مرز است که با توجه به وضعیت موجود قرار بر این شده که در جاده موجود اقدامات ایمنی، روکش آسفالت، تعریض و رفع نقاط پرحادثه اقداماتی انجام شود.

وی افزود: با پیگیری مسئولان قرار بر این است که به صورت قانونی براساس ماده 23 جاده منتهی به این مرز تعریض و باند دوم احداث شود.

امانی با اشاره به اولویت برنامه ها در زمینه ساماندهی مرز سیرانبند بانه در سال آینده اظهار داشت: برای بحث ساماندهی تردد مسافرین تیمی از کارشناسان به این مرز اعزام می شود که هم مسافرین که به صورت پیاده به مرز عراق وارد می شوند از یک کریدور خوب و مطلوب برخوردار شوند و هم برای تردد خودروهای شخصی امکانات فراهم شود.

وی در ادامه اضافه کرد: تامین قیر جزو درخواست های سازمان راهداری و وزارت راه و شهرسازی بود که هر ساله با تصویب نمایندگان مجلس سهمی برای دستگاه های اجرای تعیین می شود و در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده مرز سیرانبند بانه ساماندهی می شود

جاده مرز سیرانبند بانه ساماندهی می شود