مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-08سياسي

دولت گلوگاه های فساد را درست شناسایی کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه از دولت انتظار می رود گلوگاه های فساد را درست شناسایی کند، گفت: مردم سوال دارند چرا به یک شرکت که کالای غیرضروری وارد می کرده باید این همه ارز اختصاص یابد؟ - ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه از دولت انتظار می رود گلوگاه های فساد را درست شناسایی کند، گفت: مردم سوال دارند چرا به یک شرکت که کالای غیرضروری وارد می کرده باید این همه ارز اختصاص یابد؟ آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی 17 آذر ماه در خطبه های نماز جمعه همدان با تاکید بر اینکه منابع مالی کشور حق همه مردم است، اظهار کرد: وقتی اولویت ها در مسائل مالی رعایت نشود، حق همه مردم تضییع می شود؛ ما حق نداریم بیت المال را در غیر اولویت ها هزینه کنیم.

وی با اشاره به اولویت ها و مشکلات فراوان امروز کشور، مطرح کرد: همه مدیران و دستگاه ها شرعا موظف هستند منابع مالی کشور را جایی هزینه کنند که اولویت و ضرورت کشور است و مشکلات اساسی جوانان از جمله ازدواج و مسکن را برطرف می کند اما می بینیم در مواردی منابع مالی کشور برای کالاهای غیرضروری هزینه می شود.

شعبانی موثقی با تاکید بر ضرورت هم افزایی دستگاه ها در مبارزه با فساد، گفت: وقتی فسادی در جامعه اتفاق می افتد همه دستگاه ها از جمله دولت، مجلس و دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت گلوگاه های فساد را درست شناسایی کند

دولت گلوگاه های فساد را درست شناسایی کند