مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 23:152023-12-03سياسي

تصویب آیین نامه توانمندسازی و حمایت از افراد دارای معلولیت شیراز


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز با بیان اینکه با اتخاذ سیاستگذاری های کارکرد گرایانه خدمات شهری به دنبال تحقق حقوق معلولان هستیم، - ایسنا/فارس رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز با بیان اینکه با اتخاذ سیاستگذاری های کارکرد گرایانه خدمات شهری به دنبال تحقق حقوق معلولان هستیم، گفت: آیین نامه توانمندسازی و حمایت از افراد دارای معلولیت شهر شیراز در راستای توجه به حقوق این قشر از جامعه تصویب شده است.

مسعود زارعی عصر امروز، 12 آذر در نطق پیش از دستور خود با تبریک روز جهانی معلولین، گفت: روز جهانی معلولین روز پاسداشت ارزش ها و به اثبات رساندن خواستن توانستن است.

شهر بدون شهروند معنا و مفهومی ندارد چرا که این شهروند است که در کالبد سخت افزار شهری قرار گرفته و به عنوان کاربر، آن شهر را در راستای تامین نیازهای روحی و جسمی خویش به کار می گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: شهر باید مطابق با نیازهای شهروند، خود ساخته شده و قوام یابد از این رو مدیریت ساخت شهری در کنار مدیریت خدمات شهری وظیفه خطیری به عهده دارند تا طراحی شهر را بر اساس شهروندان آن سامان دهند که اگر چنین نشود، جدای از هرگونه شعار و آمال مدیران شهری، با شهروندان درجه یک، درجه 2 و حتی درجه 3 مواجه می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب آیین نامه توانمندسازی و حمایت از افراد دارای معلولیت شیراز

تصویب آیین نامه توانمندسازی و حمایت از افراد دارای معلولیت شیراز