مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 06:552023-12-21سياسي

طرح مردمی سازی دولت فعلیت بخشیدن به حضور موثر مردم در حکمرانی است


دستیار مردمی سازی استاندار آذربایجان غربی گفت: طرح مردمی سازی دولت در واقع ایجاد بستر فعال و بالفعل حضور مردم در تمام عرصه های حکمرانی اعم از اقتصاد و فرهنگ و اجتماع است.

- حجت الاسلام والمسلمین فرهاد نژاد شاه محمد دستیار استاندار آذربایجان غربی در امر مردمی سازی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مردم در مکتب دین مبین اسلام و انقلاب مردمی ایران اسلامی پرتکرارترین کلید واژه و دارای اهمیت خاصی است.

وی با اشاره به نقش مردم در تشکیل و اداره انقلاب اسلامی، افزود: تمام تحولات انقلاب اسلامی به تاسی از ظرفیت مردم به وقوع پیوسته است و در تاریخ انقلاب بارها شاهد آن بوده ایم که امامین انقلاب بارها به حضور مردم در میادین مختلف تاکید کرده اند.

نژاد شاه محمد تصریح کرد: بزرگترین میدان حضور و تاثیر مردم در حکمرانی عرصه انتخابات است که به عنوان یک تکلیف اجتماعی برای هر شخص مطرح است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی بر سر کار آمد گفت: دولت سیزدهم جان تازه ای به کلید واژه مردم و نقش آفرینی مردم در امر حکمرانی بخشید.

دستیار استاندار آذربایجان غربی در امر مردمی سازی عنوان داشت: دولت سیزدهم با ایجاد ساختاری به نام مردمی سازی دولت لبیک عملی به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر دخالت دادن مردم در امر حکمرانی داد که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مردمی سازی دولت فعلیت بخشیدن به حضور موثر مردم در حکمرانی است

طرح مردمی سازی دولت فعلیت بخشیدن به حضور موثر مردم در حکمرانی است