مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:002023-11-28اجتماعي

سهم 18 درصدی دانش آموزان در آلودگی هوای تهران


حمل و نقل و تردد دانش آموزان در سطح استان تهران در حدود 100 هزار خودرو است که 18 درصد در آلودگی هوا سهم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، علیرضا مزینانی مدیرکل محیط زیست استان تهران درباره مسؤولیت مدیریت شهری و آلودگی هوای تهران گفت: ما از نظر قوانین مشکلی نداریم و قانون هوای پاک وظایف همه دستگاه ها را مشخص کرده است.

وی به نقش عوامل طبیعی و انسانی در آلودگی هوای تهران اشاره کرد و افزود: ما به دلیل موقعیت جغرافیایی استان تهران و به دلیل حجم بارگذاری بیش از حد در این استان، یک وضعیت خاصی داریم به طوریکه به محض وارونگی و پایداری و سکون هوا، درگیر آلودگی هوا می شویم.

مدیرکل محیط زیست استان تهران مصرف بالای سوخت، تردد وسایل حمل و نقل بیش از اندازه و فرسوده و بارگذاری انواع صنایع مختلف در استان تهران را در آلودگی هوای تهران موثر خواند و گفت: حمل و نقل و تردد دانش آموزان در سطح استان تهران حدود 100 هزار خودرو است که 18 درصد در آلودگی هوا سهم دارد.

مزینانی با بیان اینکه وزن دستگاه ها و منابع ساکن و متحرک در آلودگی کلانشهر تهران روز یکشنبه در کارگروه اصلی آلودگی هوا بررسی شد اظهار کرد: ما هم صورت جلسه مشخصی داریم و هم اقدامات مشخص شده است و فقط لازم است که همه دستگاه ها و وزارتخانه ها همت و اراده به خرج دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 18 درصدی دانش آموزان در آلودگی هوای تهران

سهم 18 درصدی دانش آموزان در آلودگی هوای تهران