مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 17:352023-11-24سياسي

«بسیج» جلوه ی الطاف الهی بر ملت ایران است


بهزاد یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب امروز پنج شنبه در گردهمایی بسیجیان گفت: تفکر بسیجی با حضور در میدان های مورد نیاز نظام و انقلاب معنا می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان کرمانشاه؛ سرهنگ پاسدار بهزاد یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب امروز پنج شنبه در گردهمایی بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: بسیج لشکر مخلص خداست و تشکیل بسیج از الطاف خداوند متعال بر ملت عزیز و گران قدر ایران است و بسیج شجره طیبه است و درخت تناوری است که شکوفه های آن بوی بهار طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.

وی افزود: بسیج مدرسه عشق است، بسیج یعنی حضور در همه میدان ها مهم ترین شاخص فعالیت و اقدام بسیج در دفاع مقدس شکل گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب تصریح کرد: در دفاع مقدس بیشترین آمار مربوط به شهدای بسیج است شاید نزدیک به 46 درصد شهدای ما بسیجیان دلاور بودند که در اقشار مختلف معلم دانش آموز کارگر کشاورز دامدار و خیلی از اقشار مختلف در بسیج بودند این نشانه مردمی بودن و اینکه مردم عزیز ما پای کار انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: به دستور حضرت امام بسیج مستضعفین پنجم آذرماه 1358 تشکیل شد حضرت امام می دانست که انقلاب اسلامی با این شعارها و با این آرمان هایی که دارد قطعاً دشمنان بزرگی نیز در پیش روی خودش دارد چراکه با شعارهای ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بسیج» جلوه ی الطاف الهی بر ملت ایران است

«بسیج» جلوه ی الطاف الهی بر ملت ایران است