مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 21:002023-11-22سياسي

15 کتابخانه عمومی به شیراز اضافه می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس از افزودن 15 باب کتابخانه شامل 3 نهادی،11 مشارکتی و یک کتابخانه سیار به شهر شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس از افزودن 15 باب کتابخانه شامل 3 نهادی،11 مشارکتی و یک کتابخانه سیار به شهر شیراز خبر داد.

آیین رونمایی از طرح توسعه کتابخانه های عمومی شهر شیراز امروز، اول آذرماه با حضور محمدحسین فیروزی، مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس و محمدعلی چوبینی رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس در این آیین با بیان اینکه امروز آغاز تحول در حوزه زیرساخت کتابخانه های عمومی شیراز است، گفت: این طرح با همراهی و همکاری دو مجموعه به ثمر می نشیند.

در سال جاری کتابخانه های عمومی همکاری خوبی با شورای شهر و شهرداری داشته است که بخشی از نتایج آن را آن را امروز مشاهده می کنیم.

محمدحسین فیروزی با اشاره به اینکه دستگاه های دولتی و متولی فرهنگ در شیراز در حوزه کتابخوانی از مردم عقب افتادند، گفت: در یک دهه گذشته یک شکاف در ارتباط و همکاری بین دو مجموعه بود امروز آغاز رفع این فاصله است.

امروز این همدلی به خاطر ارائه خدمات کتابخوانی به مردم شیراز شکل گرفته است و هدف ما عدالت دسترسی به کتاب و کتابخانه در شیراز و استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 کتابخانه عمومی به شیراز اضافه می شود

15 کتابخانه عمومی به شیراز اضافه می شود