مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-07اقتصادي

عیادت از کارمند پیشکسوت و جانباز بانک صادرات ایران در قم


​محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، یاسر مرادی عضو اجرایی هیئت مدیره در جریان یازید از شعب و واحدهای ستادی استان قم از محمد تقی زندیه، - ​محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، یاسر مرادی عضو اجرایی هیئت مدیره در جریان یازید از شعب و واحدهای ستادی استان قم از محمد تقی زندیه، همکار بازنشسته، جانباز، ایثارگر و بیمار بانک در منزل وی عیادت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی در این دیدار که به همراهی هدایت نصرالهی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک و رضا انتظاری بجستانی مدیر شعب بانک در این استان انجام شد، با حضور در منزل این همکار با وی و خانواده اش دیدار کرد و زحمات و تلاش های محمد تقی زندیه را در راه جانبازی برای کشور مورد قدردانی و تجلیل قرار داد.

او با بیان اینکه تلاش همه مدیران بانک رساندن بانک به جایگاه واقعی آن در اقتصاد کشور و نظام بانکی است، گفت: اگر امروز بانک صادرات ایران همچنان استوار به خدمت رسانی خود ادامه می دهد، حاصل زحمات پیشکسوتان و ایثارگران بانک است و امیدواریم که باز هم شاهد در اوج ماندن این بانک باشیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در این دیدار برای حل برخی دغدغه های این همکار پیشکسوت دستورات لازم را صادر و بر رسیدگی بیشتر به 12 همکار بازنشسته جانباز شیمیای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت از کارمند پیشکسوت و جانباز بانک صادرات ایران در قم

عیادت از کارمند پیشکسوت و جانباز بانک صادرات ایران در قم