مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-13اجتماعي

5000 تاکسی شهر کرمانشاه فرسوده است/ ثبت روزانه 500 هزار سفر درون شهری با تاکسی


رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به عمر 13 ساله تاکسی های شهر کرمانشاه گفت: در حال حاضر پنج هزار تاکسی فرسوده داریم که باید از رده خارج شوند.

- 5000 تاکسی شهر کرمانشاه فرسوده است/ ثبت روزانه 500 هزار "سفر درون شهری" با تاکسی ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به عمر 13 ساله تاکسی های شهر کرمانشاه گفت: در حال حاضر پنج هزار تاکسی فرسوده داریم که باید از رده خارج شوند.

رضا دوستی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فعالیت هفت هزار تاکسی در شهر کرمانشاه گفت: این تعداد، تاکسی های با پلاک ت هستند که بصورت گردشی و مسیری فعالیت دارند.

وی با اشاره به جمعیت یک میلیون نفری شهر کرمانشاه گفت: بر اساس استانداردها باید به ازای هر 100 نفر جمعیت یک تاکسی فعال وجود داشته باشد، اما در شهر کرمانشاه بنابه دلایلی هفت هزار تاکسی موجود برای جابجایی مسافران جوابگو است.

دوستی گفت: در حال حاضر با راه اندازی مطب پزشکان و بازار روزها در شهرک های حاشیه ای کرمانشاه، تردد به مرکز شهر کمتر شده و همین امر موجب شده میزان سفرهای درون شهری با تاکسی کاهش یابد.

وی افزود: از طرفی تاکسی های اینترنتی هم در سطح شهر کرمانشاه فعالیت بسیاری دارند که بخشی از جابجایی سفرهای درون شهری را برعهده گرفته اند و با توجه به این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 تاکسی شهر کرمانشاه فرسوده است/ ثبت روزانه 500 هزار سفر درون شهری با تاکسی

5000 تاکسی شهر کرمانشاه فرسوده است/ ثبت روزانه 500 هزار سفر درون شهری با تاکسی