مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:402023-11-30حوادث

توقیف وانت حامل یک تن چوب قاچاق در مختار شهرستان بویراحمد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد از توقیف وانت سایپا حامل یک تن چوب قاچاق در منطقه مختار این شهرستان خبر داد.

-  سید حسن رضوی نژاد در گفت و گو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد در اجرای گشت و کنترل جاده مواصلاتی مختار شهرستان بویراحمدیکدستگاه خودرو نیسان سایپا را توقیف کردند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد اظهارکرد: فرد متخلف با جاسازی چوب و هیزم جنگلی  قصد خروج این محوله به خارج از شهرستان را داشته که با تلاش و هوشیاری نیروهای منابع طبیعی شهرستان بویراحمد در ساعت 12شب چهارشنبه دستگیر، وخودرو نیسان به پارکینگ انتقال داده شده و متهم برای تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

  وی تصریح کرد: برابر با ماده 48 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها، حمل چوب و هیزم و زغال حاصله از درختان جنگلی بدون دریافت مجوز از سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور ممنوع و تخلف محسوب می شود.

این مسوول اضافه کرد: شهروندان هرگونه تخلف در عرصه های جنگلی و مرتعی و تخریب در منابع ملی را از طریق تماس تلفنی رایگان 1504 اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان بویراحمد از هرگونه تخریب وتصرف در عرصه های منابع طبیعی جلوگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف وانت حامل یک تن چوب قاچاق در مختار شهرستان بویراحمد

توقیف وانت حامل یک تن چوب قاچاق در مختار شهرستان بویراحمد