مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:302023-11-26اقتصادي

طرح برگزیده همایش سالانه بانکداری الکترونیک


همزمان با اختتامیه دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، جایزه جشنواره بزرگ دکتر نوربخش با هدف انتخاب، معرفی و تقدیر از محصولات برتر نوآورانه بانک ها و شرکت ها در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت به طرح های برگزیده تعلق .

- همزمان با اختتامیه دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، جایزه جشنواره بزرگ دکتر نوربخش با هدف انتخاب، معرفی و تقدیر از محصولات برتر نوآورانه بانک ها و شرکت ها در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت به طرح های برگزیده تعلق گرفت که سامانه فکتورینگ مطالبات قراردادی “سککوک” طرح برگزیده محور پلتفرم این جشنواره شد.

سککوک– به عنوان برگزیده- در همایش سالانه بانکداری الکترونیک، همانند سال گذشته شرکت داشت و با برگزاری کارگاه “سامانه فکتورینگ مطالبات قراردادی” میزبان علاقه مندان حوزه های مالی و پرداخت بود.

به گزارش  اقتصاد آنلاین، فردوس باقری مدیر عامل “سککوک” در این کارگاه، ضمن اشاره به تغییرات جهانی تامین مالی در دنیا از سال 2008 و تبین مفاهیم SCF، تامین مالی مطالبات قراردادی را در دو دسته ی محقق شده و محقق نشده، مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه فکتورینگ در ایران و مطالبات قانونی را مورد بررسی قرار داده و روش های تامین مالی پیشنهادی برای زنجیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح برگزیده همایش سالانه بانکداری الکترونیک

طرح برگزیده همایش سالانه بانکداری الکترونیک