مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-16سياسي

مروری بر بیانات رهبر انقلاب درباره ابعاد سیاسی و اجتماعی حضرت زهرا سلام الله علیها


به مناسب ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها، به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره سیره سیاسی و اجتماعی زندگانی حضرت زهرا سلام الله علیها پرداخته ایم.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، بهانه ای شد که به بررسی بخشی از ابعاد سیاسی و اجتماعی این بانوی نمونه بپردازیم.

از این جهت به بازخوانی بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره سیره سیاسی و اجتماعی زندگانی حضرت زهرا سلام الله علیها پرداخته ایم.

    شخصیت ممتاز در ابعاد سیاسی، اجتماعی و جهادی شخصیت زهرای اطهر، در ابعاد سیاسی و اجتماعی و جهادی، شخصیت ممتاز و برجسته یی است؛ به طوری که همه ی زنان مبارز و انقلابی و برجسته و سیاسیِ عالم می توانند از زندگی کوتاه و پُرمغز او درس بگیرند.

زنی که در بیت انقلاب متولّد شد و تمام دوران کودکی را در آغوش پدری گذراند که در حال یک مبارزه ی عظیم جهانیِ فراموش نشدنی بود.

آن خانمی که در دوران کودکی، سختی های مبارزه ی دوران مکه را چشید، به شعب ابی طالب برده شد، گرسنگی و سختی و رعب و انواع و اقسام شدت های دوران مبارزه ی مکه را لمس نمود و بعد هم که به مدینه هجرت کرد، همسر مردی شد که تمام زندگیش جهاد فی سبیل اللَّه بود و در تمام قریب به 11 سال زندگی مشترک فاطمه ی زهرا و امیرالمؤمنین علیهماالسّلام، هیچ سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر بیانات رهبر انقلاب درباره ابعاد سیاسی و اجتماعی حضرت زهرا سلام الله علیها

مروری بر بیانات رهبر انقلاب درباره ابعاد سیاسی و اجتماعی حضرت زهرا سلام الله علیها