مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 17:202023-11-26اجتماعي

در پی هجوم ریزگردها؛ مدارس و ادارات سرخس فردا تعطیل شد


به دنبال هجوم ریزگردها و گرد و خاک بر طبق تصمیم ستاد بحران سرخس(خراسان رضوی) روز دوشنبه همه ادارات به جز بخش های خدمت رسان ضروری و حاکمیتی تعطیل شدند.

- به دنبال هجوم ریزگردها و گرد و خاک بر طبق تصمیم ستاد بحران سرخس(خراسان رضوی) روز دوشنبه همه ادارات به جز بخش های خدمت رسان ضروری و حاکمیتی تعطیل شدند.

فرماندار سرخس(شهری مرزی در استان خراسان رضوی) گفت: به دنبال هجوم ریزگردها و طبق تصمیم ستاد بحران سرخس برای روزهای یکشنبه و دوشنبه همه مدارس و دانشگاه های این شهرستان و برای روز دوشنبه ادارات نیز تعطیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، به دنبال هجوم ریزگردها و گرد و خاک بر طبق تصمیم ستاد بحران سرخس(خراسان رضوی) روز دوشنبه همه ادارات به جز بخش های خدمت رسان ضروری و حاکمیتی تعطیل شدند.

فرماندار سرخس بیان کرد: پیش از این وقوع گردوخاک و ریزگردها موجب برگزاری غیرحضوری کلاس های درس در شهرها و روستاهای سرخس در صبح و عصر امروز شده بود.

وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و اینکه هم اکنون شاخص میزان ذرات گردو خاک (با اندازه قطر pm10) 970 میلی گرم در متر مکعب است، لذا تصمیمی به تعطیلی فعالیت های آموزش اداری در شهرستان برای فردا گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پی هجوم ریزگردها؛ مدارس و ادارات سرخس فردا تعطیل شد

در پی هجوم ریزگردها؛ مدارس و ادارات سرخس فردا تعطیل شد