مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-28حوادث

دستگیری شکارچی متخلف با کمک همیاران در شهرستان کوهدشت


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: شکارچی متخلفی که اقدام به شکار یک رأس بز کوهی کرده بود بعد از شناسایی توسط همیاران محیط زیست با حکم قضایی دستگیر و از وی یک قبضه سلاح ساچمه زنی و تعدادی فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: شکارچی متخلفی که اقدام به شکار یک رأس بز کوهی کرده بود بعد از شناسایی توسط همیاران محیط زیست با حکم قضایی دستگیر و از وی یک قبضه سلاح ساچمه زنی و تعدادی فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

علی سالاروند امروز 7 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تصاویر شکار یک رأس بز کوهی توسط این فرد، از طرف همیاران در اختیار همکاران اداره کل حفاظت محیط زیست استان قرار گرفت و با تحقیقات محلی و نامحسوس با کمک همیاران و عوامل انتظامی شهرستان کوهدشت، فرد متخلف شناسایی و با حکم قضایی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان اضافه کرد: ضمن قدردانی از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت و همچنین عملکرد خوب همیاران محیط زیست در شناسایی و دستگیری شکارچی متخلف از همه دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای 1540 تماس بگیرند.

حسین زرین کیا فرمانده یگان حفاظت لرستان در تکمیل خبر گفت: پس از بازرسی از منزل متخلف آلات جرم شامل یک قبضه سلاح ساچمه زنی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچی متخلف با کمک همیاران در شهرستان کوهدشت

دستگیری شکارچی متخلف با کمک همیاران در شهرستان کوهدشت