مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-16ورزشي

برگزاری نخستین نشست شورای مشورتی کمیسیون های ورزشی با حضور خسروی وفا


نخستین نشست شورای مشورتی کمیسیون های ورزشی با حضور رییس،نائب رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک و روسای کمیسیون ها در سالن جلسات کمیته برگزار شد.

- جی پلاس؛ در ابتدای نخستین نشست شورای مشورتی کمیسیون های ورزشی، دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به اعضاء ، به نقش موثر و سازنده کمیسیون های ورزشی از نگاه IOC اشاره نمود و عملکرد 13 کمیسیون فعال در دور جدید مدیریت کمیته ملی المپیک را مغتنم شمرده و به اثرات ارزشمند و نگاه تخصصی هر یک از کمیسیون ها در تصمیم سازی حوزه های مختلف کاری کمیته ملی المپیک اشاره نمود.

در ادامه دکتر مهین فرهادی زاد نائب رییس کمیته ملی المپیک به عنوان مسئول هماهنگی و نظارت بر کمیسیون ها ، گزارش مفصلی از فعالیت بیش از 180 نفر از متخصصین در 13 کمیسیون ورزشی ، به شکل پاورپوینت مطرح نمودند و با تاکید به نقش مشورتی کمیسیون های ورزشی در بند 24 اساسنامه کمیته ملی المپیک به نقشی که آیین نامه کمیسیون های ورزشی در اهداف و وظایف برای هر یک از کمیسیون های ورزشی متصور شده اند مواردی را عنوان داشتند.

در ادامه جلسه ، هر یک از روسای کمیسیون ها ضمن ارائه مختصری از فعالیت های کمیسیون خود، پیشنهادات و نظرات خود در خصوص روند فعالیت کمیسیون ها و شورای مشورتی را مطرح نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین نشست شورای مشورتی کمیسیون های ورزشی با حضور خسروی وفا

برگزاری نخستین نشست شورای مشورتی کمیسیون های ورزشی با حضور خسروی وفا