مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 22:102023-12-04سياسي

زیر ساخت برگزاری انتخابات در مازندران فراهم است


گزارش های فرمانداران نشان می دهد، زیرساخت برگزاری انتخابات به طور کامل در استان فراهم است.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: گزارش های فرمانداران نشان می دهد، زیرساخت برگزاری انتخابات به طور کامل در استان فراهم است.

سید محمود حسینی پور امروز در حاشیه نشست با فرمانداران استان مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این جلسه مسائل پیرامون برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری مطرح شد که موضوع امنیت، اجرای دقیق انتخابات و چالش هایی که ممکن است در حوزه انتخابات داشته باشیم، در دستور کار قرار گرفت.

وی یادآور شد: در این جلسه موضوعاتی همانند اجرای دقیق انتخابات، زیرساخت های ارتباطاتی که امکان دارد مورد اشکال قرار گیرد و برخی از مکان هایی از استان که مشکل خط اینترنت دارند، دستورات لازم برای عقب ماندگی آنها صادر شد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه همه شهرستان ها آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارند و کارهای مهم و آموزش های لازم برای این اقدام سیاسی انجام شد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با آمادگی حداکثری، انتخابات را با امنیت کامل و حضور پرشور مردم برگزار کنیم.

این مسئول نقش رسانه ها را در انتخابات موثر برشمرد و خاطرنشان کرد: رسانه ها قبل، حین و بعد از انتخابات نقش مهمی دارند و ستاد رسانه ای برای آن ها در نظر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر ساخت برگزاری انتخابات در مازندران فراهم است

زیر ساخت برگزاری انتخابات در مازندران فراهم است