مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-13سياسي

خیرجو: خبرگزاری ایسنا پیشرو در اعتمادسازی میان مردم


این خبرگزاری در زمینه اعتمادسازی مردم همیشه پیشرو بوده و آخرین اخبار دستاوردها و پیشرفت ها را در اختیار مردم گذاشته است.

- ایسنا/قم مدیرعامل ایسنا اظهار کرد: این خبرگزاری در زمینه اعتمادسازی مردم همیشه پیشرو بوده و آخرین اخبار دستاوردها و پیشرفت ها را در اختیار مردم گذاشته است.

محمدمهدی خیرجو در حاشیه گردهمایی رؤسای سازمانی جهاددانشگاهی که امروز 22 آذر در سالن احمدی روشن دانشگاه قم برگزار شد، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی حلقه وصل بین نخبگان، مردم و جامعه است، اظهار کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی پلی میان دانشگاه و پژوهشگران، توسعه دهنده فرهنگ متعالی و واسط مجموعه ‎های صنعتی، خدماتی و تشکل های علمی و دانش بنیان است که قصد کمک به کشور را دارند.

وی افزود: در حوزه فرهنگی و اجتماعی به ویژه در مقوله رسانه، جهاد دانشگاهی بویژه سه دهه اخیر تلاش ویژه ای داشته تا بتواند تکالیف خودش را انجام دهد.

مدیر عامل ایسنا تصریح کرد: باتوجه به نزدیک بودن به انتخابات 1402 آن چیزی که تکلیف و وظیفه رسانه و خبرگزاری ها به ویژه ایسنا است، اطلاع رسانی دقیق، به موقع و درست است.

خیرجو ادامه داد: برگزاری پرشور انتخابات، عوامل متعددی دارد ولی از مهمترین آن، اعتمادسازی و ایجاد روحیه نشاط و امیدواری در مردم است که خبرگزاری ایسنا در این زمینه همیشه پیشرو بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرجو: خبرگزاری ایسنا پیشرو در اعتمادسازی میان مردم

خیرجو: خبرگزاری ایسنا پیشرو در اعتمادسازی میان مردم