مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-16سياسي

برگزاری نمایشگاه تکیه گاه تجسمی در بوشهر


مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در حاشیه بازدید از نمایشگاه مدرسه حضرت زهرا (س) بوشهر سیره حضرت زهرا (س) را مرجعی برای خوانش الگوی زن مسلمان ذکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام محمد قادری امروز در بازدید از نمایشگاه تکیه گاه تجسمی در مدرسه حضرت زهرا سلام الله علیها بوشهر، اظهار داشت: این نمایشگاه به صورت تجسمی در کنار روایت برای دختران دانش آموز و اولیا آنان، نقش مادر در جامعه و اجتماع را تصویرسازی می کند.

وی افزود: سیره حضرت زهرا سلام الله علیها مرجعی برای خوانش الگویی برای زن مسلمان است که در آن تمامی ابعاد نقش مادر در خانه و اجتماع و فرایندهایی برای آن ترسیم شده که بدون از بین رفتن ویژگی بانو بودن و با حفظ شاخصه های مادری می تواند عفیفانه نقش آفرین باشد.

  قادری با بیان اینکه این نمایشگاه اتفاق خوبی برای تبیین ابعاد مختلف سیره حضرت زهرا سلام الله علیها است، بیان کرد: در غرفه های مختلف این نمایشگاه تک تک لحظه های زمانه حضرت زهرا سلام الله علیها روایت می شود، جوان و نوجوانان این را لمس می کند و پس از ورود به حسینیه نمایشگاه، جامعه امروز و انقلاب اسلامی برای آنها روایت می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: سهم قابل توجهی از دانش آموزان مرکز استان و اولیا آنها از این نمایشگاه بازدید کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه تکیه گاه تجسمی در بوشهر

برگزاری نمایشگاه تکیه گاه تجسمی در بوشهر