مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:202023-11-27اجتماعي

لایروبی رودخانه حله شمالی نباید متوقف شود


بخشدار بندرریگ شهرستان گناوه گفت: پروژه لایروبی رودخانه حله شمالی نباید متوقف شود و بدون وقفه تا قبل از بارندگی، ادامه داشته باشد.

- ایسنا/بوشهر بخشدار بندرریگ شهرستان گناوه گفت: پروژه لایروبی رودخانه حله شمالی نباید متوقف شود و بدون وقفه تا قبل از بارندگی، ادامه داشته باشد.

ضرغام محمدی در بازدید از لایروبی رودخانه حله گفت: در صورتی که لایروبی ادامه نیابد در بارش های آینده شاهد مشکلات عدیده برای روستاییان و کشاورزان این منطقه در فصل زمستان خواهیم بود.

وی افزود: ظرفیت شهرستان پاسخگوی نیازهای پیشگیرانه مرتبط با سیلاب و بهسازی محیط روستای در معرض سیل از جمله احشام احمد نیست و ضرورت دارد ماشین آلات عمرانی از طریق ستاد مدیریت بحران استان بوشهر جهت تسریع در بهبود شرایط اعزام شوند.

بخشدار بندرریگ تصریح کرد: در بارندگی های اخیر، روستای احشام احمد به علت طغیان رودخانه های بالادست دچار سیلاب شد و مشکلات عدیده ای برای ساکنان آن دربرداشت.

محمدی بیان کرد: در بازدید مدیرکل بحران استانداری بوشهر از روستای احشام احمد بخش ریگ، مسائل و مشکلات این روستا و توجه به لایروبی رودخانه حله شمالی مطرح و تاکید شد.

وی بیان کرد: مدیرکل بحران استانداری بوشهر پس از بازدید از سطح روستا و مسیر ورود سیلاب از رودخانه، دستور اعزام ماشین آلات جهت تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی رودخانه حله شمالی نباید متوقف شود

لایروبی رودخانه حله شمالی نباید متوقف شود