مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-02ورزشي

اعتراض داورزنی جواب داد، والیبال ایران جهانی شد


پس از اعتراض و پیگیری های داورزنی در خصوص نحوه تعیین تیم های آسیایی در رقابت های قهرمانی مردان جهان در سال 2025، فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه ای مواضع ایران را مورد تایید قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شورای والیبال فدراسیون جهانی والیبال که امیر طلوع کیان از ایران نیز در این شورا حضور دارد، سال گذشته روش حضور و انتخاب تیم های ملی کشورهای مختلف با توجه به افزایش تعداد تیم های این رقابت ها در هر دو گروه مرد و زن را تعیین کرد و در هیات رییسه فدراسیون جهانی والیبال نیز به تصویب رسید.

بر این اساس با توجه به اینکه در این روش تعداد تیم ها به 32 عدد رسید و شیوه انتخاب آن ها نیز به صورتی بود که سه تیم برتر مسابقات قهرمانی هر قاره به طور مستقیم می توانند به مسابقات قهرمانی مردان جهان راه یابند، محمدرضا داورزنی بلافاصله درخواست فدراسیون والیبال ایران را به کنفدراسیون والیبال آسیا ارسال کرد و هیات رییسه، ایران را میزبان این رقابت ها اعلام کرد.

با آغاز مسابقات قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه مورخ 27 مرداد تا 4 شهریور، کیاتیپونگ دبیر کل کنفدراسیون آسیا که در این مسابقات حضور داشت در جلسه مشترک بین میزبان این مسابقات و اعضای کمیته کنترل به صراحت اعلام کرد که یکی از مهمترین مسابقات تقویم آسیا، مسابقات قهرمانی مردان آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض داورزنی جواب داد، والیبال ایران جهانی شد

اعتراض داورزنی جواب داد، والیبال ایران جهانی شد