مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 21:452023-12-20اقتصادي

برنامه ریزی پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای برای جذب شرکت های فناور در صنعت هسته ای


رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای با تاکید به اثرات فناوری های هسته ای در پیشرفت و ارتقای صنایع دیگر گفت: به عنوان نمونه اگر صنعت خودرو با نیروی انسانی خود به صنعت هسته ای خدمتی ارائه دهد، - رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای با تاکید به اثرات فناوری های هسته ای در پیشرفت و ارتقای صنایع دیگر گفت: به عنوان نمونه اگر صنعت خودرو با نیروی انسانی خود به صنعت هسته ای خدمتی ارائه دهد، وقتی اقدام به خودروسازی کند با کیفیت بالاتری تولید خواهد کرد که دلیل این امر بالا بودن استانداردها در این حوزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدامیرحسین فقهی در نشست رونمایی از رویداد ملی فرصت حوزه فناوری هسته ای که در مرکز فناوری و نوآوری رسا برگزار شد، با تشکر از خبرنگاران که سنگر تبیین را حفظ کرده اند، گفت: اگر خبرنگاران نبودند فعالیت های انجام شده در جامعه اشاعه داده نمی شد.

وی ادامه داد: علوم و فناوری هسته ای از جنس بین بین رشته ای است، به این معنی که گستره وسیعی از رشته های دانشگاهی و تخصص ها در علوم و فناوری هسته ای حضور دارند.

وی با بیان مقایسه ای میان راکتورهای هسته ای و راکتورهای شتابدهنده، اظهار کرد: اگر ما منحنی داشته باشیم که در آن گستره وسیعی از فناوری های سبک و یا صنایع سبک تا صنایع سنگین در آن باشد، قله فناوری های مربوط به راکتورهای هسته ای در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای برای جذب شرکت های فناور در صنعت هسته ای

برنامه ریزی پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای برای جذب شرکت های فناور در صنعت هسته ای