مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 20:152023-11-23بين الملل

سخنگوی القسام: طرح دشمن برای پیروزی در غزه را شکست دادیم


سخنگوی نظامی گردانهای القسام با اشاره به توان نیروهای مقاومت برای ادامه جنگ با رژیم صهیونیستی، گفت که دشمن تلفات واقعی خود را مخفی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای القسام خبر داد که موفق شده اند از آغاز تجاوز صهیونیستها به غزه، 335 خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه طرح دشمن برای پیروزی سریع در غزه را ناکام گذاشتیم ، گفت: مجاهدان ما همچنان در مواضع خود مستقر هستند.

دشمن هم تلفات واقعی خود را مخفی می کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سما، سخنگوی القسام همچنین تأکید کرد: آنچه دشمن در طولانی کردن زمان جنگ بر روی آن حساب باز کرده بود، کشتار [مردم غزه] بود، ولی ما معتقدیم که تلفات انسانی دشمن هنوز آغاز نشده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مقاومت در توافق آتش بس به اهداف خود دست یافته اند، به رژیم صهیونیستی هشدار داد که آماده ادامه جنگ هستند.

صبح چهارشنبه، بعد از گذشت 47 روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس علیه رژیم صهیونیستی و شکست میدانی ارتش اشغالگران در حمله زمینی به نوار غزه، کابینه رژیم موقت به پذیرش توافق آتش بس با میانجی گری های دولت قطر و مصر متوسل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی القسام: طرح دشمن برای پیروزی در غزه را شکست دادیم

سخنگوی القسام: طرح دشمن برای پیروزی در غزه را شکست دادیم