مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-07سياسي

نزدیک به 2000 پروژه خرد و کلان در استان همدان فعال است


نزدیک به 2000 پروژه خرد و کلان در استان داریم که از اعتبارات ملی و استانی استفاده می کنند که این یعنی یک کارگاه بزرگ عمرانی در استان فعال است.

- ایسنا/همدان استاندار همدان اعلام کرد: نزدیک به 2000 پروژه خرد و کلان در استان داریم که از اعتبارات ملی و استانی استفاده می کنند که این یعنی یک کارگاه بزرگ عمرانی در استان فعال است.

علیرضا قاسمی فرزاد پنجشنبه 16 آذر در جلسه شورای اداری استان همدان و مراسم تودیع و معارفه معاون عمرانی استاندار، با بیان اینکه دولت اعتبارات جاری را به سمت اعتبارات عمرانی به منظور اتمام پروژه های نیمه تمام و انجام پروژه های جدید و اثرگذار سوق داده است، اظهار کرد: انجام عملیات انتقال آب از تالوار به همدان، پروژه 11 هزار واحدی پرواز، تأمین زمین برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن و تکمیل بیمارستان اکباتان از جمله اقدامات انجام گرفته در دولت سیزدهم است.

استاندار همدان با اشاره به انتخابات مجلس بیان کرد: همه باید تلاش کنیم انتخابات پیش رو با شور و گرمای خاص با حضور پُرصلابت یک بار دیگر نقشه های دشمن را نقش برآب کند.

وی افزود: دشمنان در فتنه ترکیبی سال گذشته تلاش کردند در حوزه های سیاسی، قومیتی و اجتماعی ورود کنند و به علت ناکامی، به انتخابات پیش رو دل بسته و تلاش دارند رقابت ها را چند قطبی کرده، سلامت انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک به 2000 پروژه خرد و کلان در استان همدان فعال است

نزدیک به 2000 پروژه خرد و کلان در استان همدان فعال است