مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:252023-11-29اقتصادي

151 حلقه چاه آب جذبی در منطقه 2 شهر کرمان حفر می شود


معاون خدمات شهری منطقه 2 کرمان از احداث 151 چاه جذبی برای جمع آوری آب های ناشی از بارندگی به ارزش 12 میلیارد ریال خبر داد.

- مهدی جلالی، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 2 کرمان در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان در خصوص نحوه جمع آوری آب های سطحی اظهار کرد: در سنوات گذشته جمع آوری آب های سطحی شهر کرمان از دو طریق ایجاد چاه های جذبی و با استفاده از تانکر انجام می شد که در سال جاری ایجاد شبکه جمع آوری آب های سطحی نیز صورت گرفته، به طور مثال در روبه روی هتل پارس، چهاراه حسینی پور و انتهای بلوار رضوان مدخل ورودی این شبکه ها قرار گرفته که با علمک مشخص شده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: اکنون حدود 8 نقطه در منطقه 2 که در سنوات گذشته دچار آبگرفتگی بودند را شناسایی کرده ایم که در آینده لوله گذاری و انتقال آب به وسیله لوله های 100 تا 300 متری به جوی های اطراف انجام خواهد شد تا به این صورت جمع آوری آب های سطحی از طریق تانکر کم شوند و نیز درختان داخل جو نیز آبیاری شوند.

جلالی از احداث 151 حلقه چاه آب در منطقه 2 شهر کرمان خبر داد و افزود: در آینده ای نزدیک 151 چاه آب در این منطقه احداث خواهد شد که قرار داد آن با پیمانکار مربوطه به ارزش ریالی 12 میلیارد نیز منعقد شده است و در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

151 حلقه چاه آب جذبی در منطقه 2 شهر کرمان حفر می شود

151 حلقه چاه آب جذبی در منطقه 2 شهر کرمان حفر می شود