مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 00:102023-11-22اقتصادي

از تخفیف «جمعه سیاه» جا بمانید!


جمعه سیاه یا همان Black friday در ایران مصادف است با افزایش کلاه برداری های مجازی؛ این مطلب را معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا می گوید.

- گروه انتظامی خبرگزاری فارس_ مریم عرب انصاری: کلاهبرداری های اینترنتی موضوع عجیب و غریبی نیستند؛ حکایت مجرمان سایبری اند که با مهندسی اجتماعی، مناسبت ها و رویدادهای جامعه را رصد کرده و با برنامه ریزی و طراحی سایت و سامانه های جعلی اقدام به کلاهبرداری و خالی کردن حساب مردم می کنند.

راهروهای پلیس فتا پر است از مالباختگانی که در پی کلیک بر روی پیامک های ناشناس، خریدهای آنلاین از سایت ها و شبکه ها و حتی خرید از دستفروش ها و دوره گردها مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

قربانی تبلیغات و تخفیفات فضای مجازی نشوید سامانه ثنا، سهام عدالت، ابلاغ اوراق قضایی، خریدهای آنلاین مناسبتی و تخفیف دار از جمله روز پدر، روز مادر، روز معلم و حتی همین مناسبت_ که در روز آینده با آن مواجه می شویم_ جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی   Black  Friday از جمله دام و ترفندهای مجرمان فضای مجازی شده است؛ چرا که این افراد از ناآگاهی و غفلت شهروندان استفاده کرده و به بهانه های واهی همچون احضار، ممنوع الخروجی و یا حتی فروش ارزان قیمت اجناس با تخفیف های باورنکردنی شهروندان را فریب می دهند؛ مواردی که بارها پلیس فتا در مورد آن به شهروندان هشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تخفیف «جمعه سیاه» جا بمانید!

از تخفیف «جمعه سیاه» جا بمانید!