مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 00:252023-12-09سياسي

ایران چگونه در مبارزه با مواد مخدر به افغانستان کمک می کند؟


سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر برخی از کمک های جامعه بین الملل برای مبارزه با مواد مخدر در ایران را برشمرد و گفت: رخداد های گذشته، بسیاری از زیرساخت های افغانستان را نابود کرده و ما حاضریم به آنها در امر مبارزه با مواد مخدر کمک کنیم.

- گروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس؛ به رغم تحریم های طاقت فرسای ایران در مجامع بین المللی اما هیچ گاه از هدف اصلی خود یعنی مبارزه با مواد مخدر کوتاه نیامده و به گفته اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران در کشف مواد مخدر، رتبه اول جهانی را دارد.

ستاد مبارزه با مواد مخدر که تحت نظر نهاد ریاست جمهوری است توانسته به عنوان یک نهاد ناظر در عرصه مبارزه با مواد مخدر فعال باشد.

این ستاد در این سال ها، موضوعات پیشگیری، درمان و کاهش آسیب را دنبال کرده و توانسته اقدامات مطلوبی را اجرا کند و اخیرا امیرعباس لطفی سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر در گفت وگو با رسانه ها اذعان دارد که به رغم تحریم ها اما کمک های جزیی سازمان ملل می رسد.

در این گفت وگو به مسائلی چون پیشگیری از اعتیاد در میان خانواده ها، ظرفیت تشکل ها و نهاد های عمومی در حوزه مبارزه با مواد مخدر، ظرفیت کمک های بین المللی به ایران و همکاری ایران و افغانستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران چگونه در مبارزه با مواد مخدر به افغانستان کمک می کند؟

ایران چگونه در مبارزه با مواد مخدر به افغانستان کمک می کند؟