مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-03فرهنگي

«تابستان برفی»، فیلمی با محوریت یک کودک سندرم دان


تولید فیلم هایی با موضوعات اجتماعی به حمایت دستگاه های اجرایی و متولیان نیاز دارد، اما برای ساخت فیلم سینمایی تابستان برفی، - ایسنا/اصفهان یک کارگردان سینما گفت: تولید فیلم هایی با موضوعات اجتماعی به حمایت دستگاه های اجرایی و متولیان نیاز دارد، اما برای ساخت فیلم سینمایی تابستان برفی، ازسوی هیچ نهادی به ما کمک مالی نشد.

ستایش ساسانی نژاد درگفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فیلم سینمایی تابستان برفی اولین فیلم بلند داستانی من است که در ژانر اجتماعی خانوادگی ساخته شده است.

این فیلم درباره یک کودک سندروم دان است که پدر و مادر خود را از دست داده و در حال حاضر با خواهر و شوهرخواهر خود زندگی می کند که این دو به یکباره تصمیم به مهاجرت از ایران می گیرند و کودک را به بهزیستی می سپارند.

او با اشاره به اینکه برای پیدا کردن نقش سامی به چهار کلان شهر سفر کرده است، افزود: به دنبال کودکی بودم که بتواند از نظر ارتباط فیزیکی با بانوان فیلم همراه شود، ضمن اینکه کار کردن با یک کودک سندروم دان صبوری بسیاری را نیاز دارد.

در نهایت سید هادی مجیدی را انتخاب کردم که به نقش نزدیک تر بود.

کارگردان فیلم سینمایی تابستان برفی با اشاره به اینکه پرداختن به ژانر کودک سندرم دان یکی از علاقه مندی های او بوده است، گفت: فیلم نامه این داستان دوسال گذشته توسط پیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تابستان برفی»، فیلمی با محوریت یک کودک سندرم دان

«تابستان برفی»، فیلمی با محوریت یک کودک سندرم دان