مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-06اجتماعي

ایرانیان تا پایان آذر هم به عمره اعزام نمی شوند


در حالی که حدود 6 میلیون زائر منتظر برقراری عمره مفرده در پاییز هستند، این سفر معنوی به دلیل فراهم نشدن زیرساخت های لازم تا پایان آذرهم از سرگرفته نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با وجود گذشت نیمه آذرماه هنوز خبری از برقراری سفر عمره نیست.

از ابتدای سال جاری با برقراری روابط سیاسی ایران و عربستان، قرار بود زیرساخت های ازسرگیری عمره مفرده صورت گیرد و حتی مسوولان از آغاز این سفرها از تابستان و پس از آن آبان و آذر خبر دادند، اما با توجه به اینکه هنوز آمادگی لازم در این زمینه وجود ندارد، یک منبع مطلع می گوید: عمره مفرده در پاییز امسال انجام نمی شود.

زائران ایرانی به عمره رمضانیه اعزام می شوند؟ در جلسات مسوولان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری، به تلاش برای اعزام زائران به عمره در ماه رمضان اشاره شده است، در حالی که زائران منتظر سفرها از پایان آذر بودند.

البته برخی از مسوولان از تلاش برای اعزام زائران در اواسط زمستان خبر می دهند.

با این وجود آنطور که وزیر ارشاد محمدمهدی اسماعیلی گفته است تا قبل از ایام حج تمتع، حدود 400 هزار ایرانی به عمره می روند.

تیم کارشناسان سازمان حج و زیارت در عربستان حضور دارند تا امکانات لازم برای برقراری عمره ایرانیان پس از هشت سال را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانیان تا پایان آذر هم به عمره اعزام نمی شوند

ایرانیان تا پایان آذر هم به عمره اعزام نمی شوند